Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen irodatechnikai eszközöket javítanak?
Nyomtatók, fénymásolók, multifunkciós eszközök. Mint hivatalos Kyocera márkaszerviz, elsősorban Kyocera termékekkel foglalkozunk, de emellett Canon, HP, Minolta és Develop készülékkeket is javítunk. Nem Kyocera készülékek esetén célszerű egyeztetni az ügyfélszolgálattal.

Kellékanyagokat forgalmaznak?
Igen, szinte minden márkához tartjuk raktáron a kellékanyagok széles választékát. Tintapatron, toner, másoló és fotópapírok, nálunk mindent megtalál. Keresse ügyfélszolgálatunkat.


Bankkártyával lehet fizetni?
Sajnos egylőre a Móra u.-i üzletünkben csak készpénzes fizetés lehetséges.

Komplex dokumentumkezelési megoldást szeretnék a vállalkozásomba, ki tud ebben segíteni?

Keresse szakértőnket, kérjen ingyenes személyes konzultációt.
Kapcsolat


Mit jelent a ’Teljeskörű Üzemeltetési Szerződés’?
Kiterjesztett garanciát, folyamatos felügyeletet, tervezhető költségeket.
Keresse szakértőnket, kérjen ingyenes személyes konzultációt.
Kapcsolat

Mit jelent pontosan a ’Pályázat’?
Európai Uniós pályázati lehetőségekkel, könnyebben juthat korszerű irodatechnikai berendezésekhez, akár mikrovállalkozásként is. Naprakész információkért, keresse szakértőnket, kérjen ingyenes személyes konzultációt.
Kapcsolat

Lézernyomtató kazetták újratöltésével foglalkoznak?
Garanciával újítjuk fel kiürült lézernyomtató kazettáját. Keresse ügyfélszolgálatunkat.
Kapcsolat