Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen irodatechnikai eszközöket javítunk?
Mint hivatalos Kyocera márkaszerviz, elsősorban Kyocera termékekkel foglalkozunk.


Kellékanyagokat forgalmaznak?
Igen, szinte minden márkához be tudjuk szerezni a szükséges kellékanyagokat. Érdeklődjön telefonon és akár másnapra elérhető lesz raktárunkban. 


Bankkártyával lehet fizetni?
Sajnos egyenlőre a Móra u.-i üzletünkben csak készpénzes fizetés lehetséges.

Komplex dokumentumkezelési megoldást szeretnék a vállalkozásomba, ki tud ebben segíteni?

Keresse szakértőnket, kérjen ingyenes személyes konzultációt.
Kapcsolat


Mit jelent a "Teljes körű Üzemeltetési Szerződés"?
Kiterjesztett garanciát, folyamatos felügyeletet, tervezhető költségeket.
Keresse szakértőnket, kérjen ingyenes személyes konzultációt.
Kapcsolat

Mit jelent pontosan a "Pályázat"?
Európai Uniós pályázati lehetőségekkel, könnyebben juthat korszerű irodatechnikai berendezésekhez, akár mikrovállalkozásként is. Naprakész információkért, keresse szakértőnket, kérjen ingyenes személyes konzultációt.
Kapcsolat

Mik a fénymásolók és nyomtatók bérleti konstrukcióinak előnyei? Miket tartalmaz?

  • azonnal elszámolható költségek
  • korszerű fejlett technológiájú készüléket üzemeltethet magas beruházási költség nélkül
  • tervezhető, kedvező havi nyomatköltségek
  • egyedi, személyre szabott bérleti konstrukciók
  • online távfelügyelet
  • teljes körű szervizellátás
  • kezelőszemélyzet egyszeri betanítása
  • beüzemelés
  • kiszállási díj
  • toner ellátás
  • elhasznált festéktartály cseréje
  • veszélyes hulladék elszállítása

Hol adhatok le hibabejelentést?

Telefonon a +36 70 318 22 08  telefonszámon, vagy e-mailben a [email protected] címen.

 

Milyen adatokat kell megadnom hibabejelentéskor?

  • Gépazonosító (ha nincs gépazonosító, gyári szám)
  • Géptípus
  • Cégnév
  • Hiba leírása
  • Kapcsolattartó (név, telefonszám)
  • Amennyiben nyomtatási hibáról van szó, csatolt fájlként mintanyomat pdf formátumban