Gyakran Ismételt Kérdések
Milyen irodatechnikai eszközöket javítunk?
Mint hivatalos Kyocera márkaszerviz, elsősorban Kyocera termékekkel foglalkozunk.
Kellékanyagokat forgalmaznak?
Igen, szinte minden márkához be tudjuk szerezni a szükséges kellékanyagokat. Érdeklődjön telefonon és akár másnapra elérhető lesz raktárunkban.
Bankkártyával lehet fizetni?
Sajnos egyenlőre a Móra u.-i üzletünkben csak készpénzes fizetés lehetséges.
Komplex dokumentumkezelési megoldást szeretnék a vállalkozásomba, ki tud ebben segíteni?
Keresse szakértőnket, kérjen ingyenes személyes konzultációt.
Kapcsolat
Mit jelent a "Teljes körű Üzemeltetési Szerződés"?
Kiterjesztett garanciát, folyamatos felügyeletet, tervezhető költségeket.
Keresse szakértőnket, kérjen ingyenes személyes konzultációt.
Kapcsolat
Mit jelent pontosan a "Pályázat"?
Európai Uniós pályázati lehetőségekkel, könnyebben juthat korszerű irodatechnikai berendezésekhez, akár mikrovállalkozásként is. Naprakész információkért, keresse szakértőnket, kérjen ingyenes személyes konzultációt.
Kapcsolat
Mik a fénymásolók és nyomtatók bérleti konstrukcióinak előnyei? Miket tartalmaz?
- azonnal elszámolható költségek
- korszerű fejlett technológiájú készüléket üzemeltethet magas beruházási költség nélkül
- tervezhető, kedvező havi nyomatköltségek
- egyedi, személyre szabott bérleti konstrukciók
- online távfelügyelet
- teljes körű szervizellátás
- kezelőszemélyzet egyszeri betanítása
- beüzemelés
- kiszállási díj
- toner ellátás
- elhasznált festéktartály cseréje
- veszélyes hulladék elszállítása
Hol adhatok le hibabejelentést?
Telefonon a +36 70 318 22 08 telefonszámon, vagy e-mailben a [email protected] címen.
Milyen adatokat kell megadnom hibabejelentéskor?
- Gépazonosító (ha nincs gépazonosító, gyári szám)
- Géptípus
- Cégnév
- Hiba leírása
- Kapcsolattartó (név, telefonszám)
- Amennyiben nyomtatási hibáról van szó, csatolt fájlként mintanyomat pdf formátumban